Skip to main content

Persondatapolitik

Senest rettet: 25. maj 2018.
Gældende per 25. maj 2018.

Sliders ApS leverer en hjemmeside (“Hjemmeside(n)”), Kontaktformularer, og relaterede Internet services (samlet kaldet for “Ydelse(r)”).

Ydelsen er drevet af Sliders ApS (“Virksomheden”, “vores” eller “os”) for brugere af Ydelsen (“dig”, “du”).

Denne persondatapolitik definerer vores håndtering af den indsamlede data i forbindelse med besøg på Hjemmesiden, Kontaktformularer, App og/eller de relaterede Internet Services.

Virksomheden er under gældende lovgivning ”dataansvarlig” for den personlige data indsamlet igennem vores Ydelse.

Information, som indsamles

Når du bruger vores Ydelse vil vi måske indsamle information om dig, som beskrevet yderligere herunder:

Information, som du giver os

Virksomheden indsamler information, når du frivilligt overdrager denne information, eksempelvis i forbindelse med adgang til vores Ydelser. Informationen som indsamles inkluderer, men er ikke ekskluderet til, dit navn og e-mailadresse

Andet information

Data som indsamles automatisk

Når du interagerer med os igennem vores Ydelser modtager og opbevare vi information, såsom IP-adresse, enhedstype og din ageren i Ydelsen. Vi kan vælge at opbevare sådanne informationer i databaser, som er ejet og opereret af tredje-parts leverandører. Informationen bruges til at følge og sammenligne data på tværs af Ydelser. Eksempelvis kan dette være det total antal af besøgende på Hjemmesiden, samt hvem der har refereret disse besøgende, f.eks. facebook, instragram, online artikler m.fl.

Aggregeret data: For kontinuerligt at forbedre og forstå vores Ydelser og hvordan disse bruges, kan vi undersøge brugernes demografi, interesser og opførsel baseret på indsamlet data. Disse undersøgelser kan samles og analyseres, samt deles med tredjeparts-leverandører og forretningspartnere.

Cookies: Vi bruger cookies og lignende teknologier for at følge din adfærd og browserspecifikke indstillinger, herunder notifikationsindstillinger. Cookies er dele af data, som hjemmesider og services kan sætte i din browser eller enhed, som kan læses i forbindelse med fremtidige besøg. Vi kan vælge at udvide vores brug af cookies for at gemme yderligere information, efterhånden som flere funktionen tilføjes vores Ydelser. 

Vi kan vælge at bruge tredjeparts services, så som Google Analytics på vores Hjemmeside, som bruger cookies til at samle specifik information omkring din brug af vores Ydelser. Disse kan deaktiveres i browser indstillinger. 

Reklame: Du kan opleve at se vores Ydelser reklameret på andre hjemmesider og applikationer. Reklameplatforme, så som Facebook, Instagram og deres SDK, kan indsamle information for at optimere vores reklameindsatser uden for vores Ydelser.

Såfremt du ønsker at fravælge personaliseret reklame, som er leveret af tredjepart uden for vores Ydelser, så kan man tilmelde sig opt-out programmer, så som Network Advertising Initiative (NAI), Digital Advertising Alliance (DAA). På nuværende tidspunkt understøtter vores Ydelser ikke Do Not Track (“DNT) anmodninger, da der ikke er defineret en industri standard for overholdelse. 

Hvor information er bearbejdet

Virksomheden og vores Ydelser er lokaliseret og behandlet i Danmark.

Vores brug af din information

Vi bruger den information du giver os, således den overholder denne Persondatapolitik. Hvis du giver os information på grund af en specifik årsag kan vi bruge denne information i relation til denne årsag. For eksempel, hvis du kontakter os via e-mail, kontaktformular eller ansøgning, så vil vi bruge denne information til at give dig et svar på dit spørgsmål, forespørgsel eller ønske. Virksomheden og vores tredjepartsleverandører og andre samarbejdsparter (“Relaterede virksomheder” kan også bruge din information igennem Ydelserne til at hjælpe os med at forbedre Ydelsernes indhold og funktionalitet, samt bedre forstå vores brugere og forbedre vores Ydelser. 

Vores juridiske belæg for at håndtere din personlige data

Begrundet interesse

I flere tilfælde behandles personlig information for at fremme vores interesser på en måde, som ikke overskrider det enkelte individs interesser og rettigheder for privatliv. Dette omfatter:

  • At levere en sikker og god brugeroplevelse
  • Kundeservice
  • Marketing
  • Beskyttelse af vores brugere, ansatte og faciliteter.
  • Analysere og forbedre vores forretning. Eksempelvis indhente information om, hvordan du bruger vores Ydelser for at optimere design og funktion.
  • Håndtering af ansøgninger
  • Administrere juridiske sager

Juridisk forpligtigelse

Vi skal bruge og oplyse personlig information, såfremt påkrævet, for at overholde juridiske forpligtigelser. 

Accept

Hvor lovgivning kræver dette og i visse andre tilfælde, håndterer vi personlig data baseret på din indirekte eller direkte accept. 

Offentliggørelse af dine informationer

Virksomheden er ikke baseret på salg af dine informationer. Vi ser denne information, som en vital del af vores relation til dig. Der er dog undtagelser, hvor Virksomheden kan dele dine informationer med en tredjepart.

Virksomhedsoverførsel

Ved salg af Virksomheden eller dele heraf. Herunder reorganisation, konkurs, opløsning eller lignende kan din information være en del af den overførte værdi. 

Relaterede virksomheder

Vi kan dele din information med vores samarbejdspartnere, men kun i overensstemmelse med denne Persondatapolitik. 

Relaterede tredjepart

Vi kan hyre andre virksomheder eller selvstændige til at varetage forretningsrelaterede opgaver. Eksempler kan være vedligeholdelse af database eller optimering af Ydelsen.

Lovkrav

Vi kan oplyse dine informationer, såfremt påkrævet ved lov eller i en god tro om at dette er nødvendigt for at (i) efterleve juridiske forpligtigelser, (ii) beskytte og forsvare Virksomhedens eller Relaterede virksomheders rettigheder eller ejendom, (iii) beskytte brugerne af Ydelsen og offentlighedens personlige sikkerhed eller (iv) beskytte imod juridisk ansvar.

Uopfordret information

Information modtaget fra dig med ideer og ønsker til nye eller eksisterende Ydelser (samlet “Uopfordret information”) er ikke fortrolige. Det står Virksomheden frit for at bruge Uopfordret information uden begrænsning eller kreditering.

Links til andre hjemmesider

Persondatapolitiken vedrører kun Ydelser. Ydelser kan indeholde links til andre websites, som ikke er varetaget eller kontrolleret af os (“Tredjeparts hjemmesider”). Persondatapoltikken og dertilhørende procedurer omfatter ikke Tredjeparts hjemmesider. Links fra Ydelser er derfor ikke kontrolleret eller undersøgt i henhold til Persondatapolitikken. I disse tilfælde anbefales det at kontakte Tredjeparts hjemmesiderne for information om deres Persondatapolitik.

Data retention

Generelt vil data være opbevaret for så lang tid, som det er relevant for dens formål. Ved afskaffelse kan vi vælge at anonymisere, slette eller tilsvarende passende tiltag. Data kan eksistere i backup eller for at varetage forretningskontinuiteten.

Sikkerhed

Virksomheden arbejder kontinuerligt med at beskytte den information, som bliver modtaget igennem vores Ydelser mod tab, misbrug eller uberettiget adgang, offentliggørelse, ændring eller ødelæggelse. Virksomheden skal dog understrege, at Internettet eller e-mail kommunikation er 100 % sikkert eller fejlfrit. Særligt e-mail (herunder kontaktformularer) sendt til eller fra Ydelser kan være usikre. Du bør derfor være særligt opmærksom i, hvad du deler af information til Virksomheden via e-mail og Internettet. 

Dine data rettigheder- og valg

Virksomheden ønsker ikke at opbevare data som ikke ønskes opbevaret af brugere af Ydelsen.

Derudover kan du frit selv fravælge visse cookie-relaterede processer i dine internetindstillinger.

Yderligere kan man anmode om, at få slettet eller rettet den persondata som opbevares hos virksomheden, såfremt personlig information er givet via e-mail, kontaktformularer eller ansøgninger.

Databehandling

Din ansøgning modtages i vores mail indbakke, og når behovet for flere hænder opstår, gennemgås din ansøgning.

Vi behandler de fremsendte oplysninger i overensstemmelse med persondataforordningen og databeskyttelsesloven. Det betyder, at du har ret til følgende oplysninger:

Dataansvarlig for virksomheden Sliders Original ApS, CVR: 42839752 er Christian Boysen, som har mailadresse: christian@slider.dk. Oplysningerne givet i din ansøgning vil alene blive brugt internt i Sliders ApS i forbindelse med besættelse af de stillinger vi tilbyder. Det vil kun være Sliders ApS’ HR-afdeling, samt de personer der er direkte involveret i rekrutteringen, der vil have adgang til oplysningerne. Oplysningerne vil ikke blive delt med andre. Vi sletter dine oplysninger senest 6 måneder efter dags dato, medmindre du har givet samtykke til, at vi opbevarer den i længere tid, eller der forinden er opstået et sagligt behov for at opbevare dem i længere tid.

Du har ret til at få indsigt i de personoplysninger, vi har registreret om dig, og du kan på et hvert tidspunkt rette disse eller fjerne de fremsendte oplysninger. Såfremt du ønsker at benytte dig af disse muligheder, kan du kontakte Sliders ApS på christian@sliders.dk. Du har ret til at indgive klage til Datatilsynet over vores behandling af dine personoplysninger, såfremt du mener, at databeskyttelsesreglerne er overtrådt. Klage kan indgives på www.Datatilsynet.dk.

I forbindelse med udvælgelsesprocessen tager vi forbehold for at screene internettet, herunder fx LinkedIn, Facebook og lignende sociale medier. Endvidere tager vi forbehold for at kontakte de referencer, som du har opgivet. I den forbindelse vil virksomheden behandle relevante almindelige personoplysninger og eventuelle følsomme oplysninger, hvis de er gjort tilgængelige.


Med venlig hilsen,
Sliders Original ApS